29 Juli 09

Igår jobbade jag med, Fulltid denna veckan. Så ber man att vara ledig på söndag för vi ska gå med mormor, morfar, och mina svärföräldrar på Vallarnas och se stefan och krister. Men nej! då är det bara massa sura miner de två senaste dagarna. Och trots man ställt upp så mycket så ser de bara till vad dem behöver, Och att jag är en sån människa som ställer upp. Mer än vad jag klarar av.

Pratade med Mikka-babe i nästan en timme igårkväll. Gud vad jag saknar henne. Det va riktigt länge sen man kände att man hade en riktigt bra kompisrelation med någon, Där man kan skicka ett sms, Fan jag är astrött jag pallar inte träffas idag, eller att man kan säga vad man tycker utan att blir totalt stampad på. Att en människa kan lyssna så mycket och finnas där för en. och förstår att man inte alltid har tid. nä ni, Mikka är en vän som jag önskar att alla hade en så bra vän som jag har henne! Så det så! :D

För en halvtimme sen stoppade jag in en hel kyckling i ugnen. ( Klockan tio i sju på morgonen?!) För att göra kycklingsallad att ha med mig på jobb. Börjar bli trött på mackor nu. Ska även köpa en moppe i veckan! Gottans. Och snart är det körkortsdags. Ska också bli väldigt bra. Övningsköra med svärmor :) haha.

Önskar er alla en bra dag! kram


Kommentarer
josefina ersing

Tänker på dig! Dålig stil att du inte kan få vara fri en dag i veckan åtminstone. Strider inte det mot nån lag eller nått???



Många kramar från moster och kusiner!

2009-07-29 @ 08:04:44
URL: http://teslan6.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0