7 Augusti 09

Igår var en toppen dag. Vid ett kom mikka och hämtade mig, så åkte vi till ett fik i Tommelilla. Deras islatte var inte alls god. Dagen ris, visst mikka ?! :) haha.
Sen va vi på Bo Ohlsson, Blev lite inköp,

Mikka :)

Jag i bandana :P

Nya mattan i hallen :)


3 st hand-handdukar, mikrofibertrasor, 2 st saker till att gör isbitar ( en som man kan göra is-drinkpinnar :P ) och en bordstablett som jag ska ha som duk på vardagsrumsbordet :)

När jag kom till skurup efter jag varit i Tommelilla, fick jag vänta på Linus i 2 & en halv timme. Drygt. Men jag satt i bilen och läste bert karlssons fräckisar :) haha.

Ikväll ska vi till ystad och storhandla för på söndag ska Mamma, Benny & barnen komma hit i några dagar :) Och så ska vi köpa kräftor och sånt med, För det blir kräftskiva på lördag :) Trevligt!

Nu ska jag gå en runda med vega och firtsätta städa här :(


Kommentarer
josefina ersing

Snygg matta!

Låter mysigt med kräftskiva, hoppas allt går bra.

kram!

2009-08-08 @ 06:49:08
URL: http://tesslan6.blogg.se/
Josse

Bo Ohlsson har allt man behöver:)

2009-08-24 @ 13:16:22
URL: http://josefinelofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0