23 april 09

Har inte bloggat på alls länge, känns inte som det är sådär superviktigt att skriva ner varje dag vad man gör. Men å andra sidan så kan det vara kul senare att läsa igenom och komma ihåg vad man gjort & hur man med tiden förändras. Däremot tycker jag väldigt mycket om att läsa andras bloggar, så kommentera eran blogg, så har garanterat en ny läsare! :D

Idag var vi iallafall på Virsehatt och gick runt och fotade, är trött nu kan jag säga, inte mycket stillasittade denna dag!
Thilda åkte hem vid lunch :( Men eftermiddagen va rolig ändå, mycket fotade, och hela klassen umgicks, det var trevligt faktiskt. Oturligt nog har jag inga foton från idag här, utan de är i lärarnas dator..

Borde egentligen städat klart, men här ser okej ut, så de får vara så, ska bara prova ut kläder jag ska ha på lördag, packa de kläderna och smink, sen bär det av mot mitt älskade skåne efter skolan. Så ska jag hem till Lennart & Silvana (svärföräldrarna) och umgås med dem, Linus kommer dit när han slutat jobba och hämtar mig, sen på lördag blir det plugga och jobba som attans, sen hämtar Lennart & Silvana mig och vi ska köra till malmö och hämta linus som jobbar, sen bär det av mot Halmstad, för att äta på Wild West och fira mormor som blir 60 år den 29, många grattis till henne!

Nu ska jag prata med Mikka en stund i telen, sen blir det till att göra nytta!
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0