15 april 09 nummer 2

Nu är jag i slättåkra och passar Lina, Lovisa & lilla Selma, för jossan är dålig. Hon har gallsten, håller tummarna att hon kryar på sig snart, kan inte vara lätt att ha så ont & ha barn samtidigt, sen ett litet extrabarn på allt. Känns bra att man kan hjälpa till litegrann! har fotat ganska mycket idag :)
Först på morgonen så fotade jag och Thilda utomhus i tylösand, hade lika roligt som vi alltid har!
Sen hade vi gympa och då var jag Åsa & Thilda ute och gick, hade självklart kamerorna med oss! Blev lite bilder.
Barnen har lekt på altanen och jag satt där ute i solen och njöt av barnskratt och solsken. Kan det bli bättre?

Några av dagens foton


Videung


Selma


Lina, Bild till fotokursen.

Och så saknar jag mina skåningar.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0